Voorkom verwarring en achterstand met tickets, periodieke tickets, statussen, labels en foto's.
Mogelijkheid tot het toevoegen van foto's en documenten bij een ticket
Maak aangepaste labels en statussen aan om uw tickets en werkwijze nog beter te organiseren
Mogelijkheid tot het automatisch genereren van periodieke tickets
Tickets toewijzen aan een bepaalde medewerker
Notificaties ontvangen bij het aanmaken of wijzigen van tickets
Doordat wij gebruik maken van de cloud hoeft u niets te installeren en werkt uw gehele onderneming automatisch en zonder extra kosten met de meest recente versie van de applicatie.
Komt u er even niet uit, dan hebt u altijd de mogelijkheid tot telefonische ondersteuning en een uitgebreid helpcentrum tot uw beschikking.
U en uw werknemers hebben met Hospitality Intranet System altijd, overal en vanaf ieder apparaat toegang tot uw bedrijsprocessen.
Zo hebt u zelfs wanneer u niet op de zaak bent, toegang tot de uitgebreide rapportages en inzicht in uw bedrijfsprocessen.
Probeer alle modules vanaf uw eigen werkplek in een gratis en geheel vrijblijvende demo.
Vraag demo aan