Laat al uw werknemers tegelijk werken in de restaurantmodule. Wijzigingen worden direct voor iedereen zichtbaar.
Alle wijzigingen zijn direct zichbare voor alle gebruikers
Makkelijk tafels of complete reserveringen naar een andere locatie slepen
In één oogopslag een duidelijk overzicht van de huidige staat van uw restaurant en tafel beschikbaarheid
Makkelijke integratie in uw eigen website zonder programmeer kennis
Uitgebreide zoek- en exporteerfuncties voor mailinglijsten
Eenvoudig uw gasten bevestigen en mogelijkheid tot het aanmaken van verschillende bevestigingen per activiteit
Maak aangepaste zalen en activiteiten en organiseer uw reserveringen nog beter
Uitgebreid beheer voor uw beschikbaarheid per dag, bijvoorbeeld op feestdagen
Doordat wij gebruik maken van de cloud hoeft u niets te installeren en werkt uw gehele onderneming automatisch en zonder extra kosten met de meest recente versie van de applicatie.
Komt u er even niet uit, dan hebt u altijd de mogelijkheid tot telefonische ondersteuning en een uitgebreid helpcentrum tot uw beschikking.
U en uw werknemers hebben met Hospitality Intranet System altijd, overal en vanaf ieder apparaat toegang tot uw bedrijsprocessen.
Zo hebt u zelfs wanneer u niet op de zaak bent, toegang tot de uitgebreide rapportages en inzicht in uw bedrijfsprocessen.
Probeer alle modules vanaf uw eigen werkplek in een gratis en geheel vrijblijvende demo.
Vraag demo aan