Voorkom overinvestering van tijd door de gespendeerde tijd per activiteit en locatie bij te houden.
Maak eenvoudig een overzichtelijke planning voor het hele jaar van al uw preventief onderhoud
Overzicht van al uw preventieve activiteiten in een dynamische kalender
Maak verschillende hoofdlocaties, sublocaties en activiteiten aan om uw preventief onderhoud nauwkeurig te plannen
Doordat wij gebruik maken van de cloud hoeft u niets te installeren en werkt uw gehele onderneming automatisch en zonder extra kosten met de meest recente versie van de applicatie.
Komt u er even niet uit, dan hebt u altijd de mogelijkheid tot telefonische ondersteuning en een uitgebreid helpcentrum tot uw beschikking.
U en uw werknemers hebben met Hospitality Intranet System altijd, overal en vanaf ieder apparaat toegang tot uw bedrijsprocessen.
Zo hebt u zelfs wanneer u niet op de zaak bent, toegang tot de uitgebreide rapportages en inzicht in uw bedrijfsprocessen.
Probeer alle modules vanaf uw eigen werkplek in een gratis en geheel vrijblijvende demo.
Vraag demo aan